Man blir matt...

Nu är det över 3 månader sedan jag pratade med VC och då sa de att vi skulle få komma till en samtalsgrupp. Än har det inte hänt något. Så idag ringde jag dit vid 14-tiden och pratade med en väldigt trevlig sköterska och hon skulle kolla upp vad som hänt och dessutom varför inget har hänt och sedan höra av sig till mig. MEN hör och häpna! Hon har inte ringt tillbaka!! Varför bli man inte förvånad? Jo, för att det är alltid såhär..

Förra gången ringde jag en måndag och då skulle hon ringa tillbaka någon dag under veckan, och när jag ringde på fredagen igen och fick prata med en annan sköterska. Jag frågade varför jag inte blivit uppringd och då fräste hon åt mig att jag fick vänta tills nästa vecka och slängde på luren i örat på mig. På torsdagen veckan efter ringde jag dit igen och frågade efter den första sköterskan och på eftermiddan ringde hon äntligen upp. Resultatet blev då att hon skrev ihop något som lät bra och struntade sen i att göra något.
Så idag när jag pratade med sköterskan skulle hon kolla upp vad det betydde det som stod och sedan ringa till mig. Så jag börjar verkligen tappa tålamodet med VC i Rättvik.

Har hon inte ringt innan lunch i morgon så ska jag ringa och jaga på som fan, för jag ger mig inte!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja det är riktigt, på dom bara :) Stå på dig!!! Bamsekrama

2011-09-07 @ 17:33:17
Postat av: Emmy

Tack, men jag tror att det här bara är början av ett helveteskrig mot LT Dalarna. Vi kommer behöva dig i det här Lena. Stöttning och råd är mycket värt. Kram!

2011-09-08 @ 21:42:44
URL: http://prinsessanemmy.blogg.se/
Postat av: Lena

OK gumman vi ordnar det tillsammans :) Men jag är ledsen att jag inte ringde dig idag :( Hade lite att göra idag och sedan har jag nu ikväll varit på St:Petri Logen = fin restaurang och festlokal här i staden. Det blev en trerätters :) Det du...:)

Vi för höras en annan dag. Ber så mycket om ursäkt för min miss! Kramar

2011-09-08 @ 21:57:53
Postat av: Emmy

Det var ingen miss från din sida, för jag hade också kunnat ringa. Men jag hade också mycket för mig igår så. Jag uppdaterade ju dig idag och allt det där andra kan vi ju prata om en annan dag.

Hade du det bra där på middagen? Och vad fick ni för nån gomat? Kraaam

2011-09-09 @ 15:19:12
URL: http://prinsessanemmy.blogg.se/
Postat av: Lena

Det var bra det och vi har ju pratat lite grand. Får höras i veckan och prata mer. Middagen, jo det var mycket gott :). Förrätt med rökt lax med, tror jag, creme fraishe eller något, med pepparrot/lime och spröda ärtskott. Mums. Sedan lammfile späckad med vitlök, potatisgratäng och en god sås. På det jättegod princesstårta å kaffe. Gott så det förslår!! Vi hade "galakväll" för vårt "nya" fack: VISION...

Imorgon kommer pappa hit på middag och då ska vi äta regnbågsforell á la Kåke! Å det är gott det :)

Nu ska jag umgås med Kåke :)

Kram på dig å var rädda om varandra :)//Lena

2011-09-10 @ 19:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0