Att det ska vara så svårt...

Fått läkartid på VC, men eftersom vi inte kommer att vara hemma då så ringde jag FÖRRA veckan, samma dag jag fick brevet, och ville ha en tid veckan efter. Men hon visste inte hur läkarn jobba så hon skulle ringa den här veckan. Nu har onsdagen gått och jag tycker att hon borde ha hunnit kolla upp det... Så i morgon bli det i vanlig ordning jag som får ringa och jaga på dem tills de gör det de har sagt att de ska göra. HUR JÄKLA SVÅRT SKA DET VARA??????

Är så förbannat less på det här nu...

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej!

Förstår att du är less och jag måste fråga: Har de inget schema på den där vårdc?? Alla andra har det?? Fattar ingenting jag??? Jäkla skitsnack tycker jag det verkar som!!!



Sköt om dig/er i helgen, så hörs vi och framförallt så SES VI SNAAART!!!!! <3 <3 <3//svärmora ;)

2011-09-22 @ 16:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0