Det sitter i tjära

Sköterskan har inte hört av sig än. Och det var faktiskt förra veckan hon skulle ringa. Jag blir snart eld och lågor! Det är så jäkla oproffitionellt att lova saker och sen bara strunta i det. För det enda hon skulle göra var att prata med två personer och sen ringa mig. Inget avancerat. ARG.

Min chef för sommaren har inte heller hört av sig. Så jag har inte fått något schema än heller. Även fast jag vid ett flertal gånger har gått dit och sökt honom, och även ringt, så jag ändå inte lyckats få kontakt med han. Det skulle ju vara roligt att åtminstone få veta vilken dag jag börjar inskolningen.

Idag är det tisdag och jag ska jobba mitt 5:e pass på Rättviksbagar'n. Får se om det kanske blir ett till i morgon, men på torsdag så bär det iväg uppöver. Fösta stopp är Älandsbro. Där ska vi vara tills på lördag fm för då åker vi vidare upp till Norrflärke och ska fira pappa som fyller 50 år den 8:e juni. Blir nog där tills på måndag. (Om jag inte börjar inskolningen då, för då måste vi åka hem på söndag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0