Underbara liv!

Man klagar ofta på skitsaker men jag måste säga att just idag känner jag inte att jag behöver klaga på någonting alls. Jag är ledig och har gjort en del "hemsysslor", suttit på balkongen och solat i 1½ timme, hunnit handla med min käraste och nu ligger jag i soffan och tar igen mig lite och försöker svalna av. Jag är på så himla bra humör idag och det kan ingen förstöra!

Som grädden på moset så är min sambo den underbaraste människan jag mött och jag är verkligen redo att ta "nästa steg". Tiden får utvisa vilket steg det blir, men det som gör att det inte går än är att jag ännu inte ha fått något jobb förutom sommar- och extrajobb. Men ett gott tecken är att vi inte tröttnar på varann även fast vi inte "kryddar" relationen. Den bara är och det sprudlar kärlek och spänning. Varje dag. Vi har ingen brådska. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0