Slapparmys

Vilken otroligt skön helg det är/har varit. Jobbade i fredags hela kvällen och kom hem vid midnatt till en tom lägenhet. Då ringde jag till Patrik och då var han borta hos ett par kompisar som bor några gator bort. Så jag tog en flaska vin och traskade bort och tillbringade några timmar där. På lördagen sov vi alldeles för länge, men skönt var det! Sen var det slappartid i soffan och kl. 15 började Le Mans 24h så vi såg starten och någon timme av racet innan vi började med middagen. Vi åt oxfilé med timjandoftande potatisgratäng. Sjukt gott! Sen blev det bara tv-tittande resten av kvällen. Vi såg några filmer och zappade över till Le Mans lite nu och då för att se om någon hade kraschat eller om det hänt nåt annat intressant.
Idag är det söndag och vi sov även idag allt för länge. Men det gör egentligen inte så mycket eftersom det är samma dygnsrytm som vi har på veckorna. Nu dricker vi kaffe och kollar på sista timmarna av racet. Och jag tror jag ska ta och krypa upp bredvid min kära och kramas lite.

18.00 är det återigen jobb på Rättviksbagar'n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0