Jubilaren

Helgens planer om att åka till Mantorp byttes mot jobb då chefen gjort fel med schemat. Jobbade första dagen idag och det kändes skitbra! Tydligen var jag väldigt duktig för att aldrig ha suttit i kassa förut, och sånt är ju kul att höra. :) Arbetskamraterna är väldigt trevliga och jag kommer nog trivas där.

I morgon åker ju Patrik till Mantop utan mig, och eftersom han fyller år har jag köpt svenska jordgubbar och grädde som vi kan äta till frukost. Har dessutom jagat reda på en present som jag tror kommer uppskattas väldigt mycket.

Så efter Top model tänkte jag städa lite och diska så att det är tiptop tills han kommer hem i natt. Tur det är såpass städat som det är, för då går det ju fort. ;) Ska nog köra igång tvättmaskinen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0