Det rullar på

Tänkte bara slinka in och tala om att det går smidigt på nya jobbet. Självfallet är det ju väldigt många PLU-nummer som man ska slå in i kassan för att ta betalt för frukt, grönsaker och allt annat som inte bara är att scanna. Men med lite tid i kassan så lär väl även jag mig alla dessa sifferkominationer. Arbetet i charken går också bra. Jag har provat på att grilla kyckling, så något kan jag ju iaf. Dessutom säljer vi lunchsallad och dagens rätt och det kommer vara ganska intensivt i sommar skulle jag tro.

I morgon ska jag följa med en tjej som heter Emma till industriområdet här i Rättvik. Det skulle tydligen vara någon slags utförsäljning av smink och sånt. Rätt vad det är så kanske jag får byta ut lite gammalt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0