Mycket vill ha mer

Jag trivs i lägenheten vi bor i, trivs med min sambo, trivs med mitt sommarjobb (vilket jag hoppas jag få behålla till hösten), trivs med våra nyfunna vänner, trivs med sommarvärmen, och en massa annat.
Men. Det finns fortfarande en hel del jag längtar efter att få ha.
Tänk att bo i ett hus med en gräsmatta som man kan ligga och pressa på i stället för att sitta och krypa ihop på balkongen, tänk att få bilda familj eller åtminstone ha en liten kissekatt att få ta hand om. Tänk att få slippa gå till arbetsförmedlingen titt som tätt och tänk att aldrig behöva bekymra sig om bilringarna syns..
Men men, allt har väl sin tid.

Just nu laddar jag bara för en jobbarhelg. Fredag, lördag och söndag.

På lördag lät det som att vi kanske ska åka iväg och fiska och grilla lite korv. Hoppas vi hittar lite hjortron och att björnarna håller sig på behörigt avstånd.

Kommentarer
Postat av: Lena

<3 <3



Bamsekramar från svärmor

2011-07-15 @ 19:22:29
Postat av: Emmy

Tack Lena! Kram till dig med. <3

2011-07-15 @ 19:57:14
URL: http://prinsessanemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0