Trotsig!

Trotsar min förkylning idag. Tog sovmorgon med Patrik och klev sen upp och låtsades att jag var frisk. 12.30 hade jag tid hos tandhygienisten. Åkte dit och allt var frid och fröjd - inga hål, bara lite tandsten.
Efter att jag kommit hem gick jag till Ica för att handla och kolla lördagens schema. Har blivit tillfrågad att jobba då, så det blev bestämt. Efter att jag handlat och kommit hem gjorde jag en dubbelsats coleslaw som nu står och geggar ihop sig i kylen. Nu ska jag bara ta igen mig en stund innan jag börjar med middagen som idag blir korvstroganoff. Om jag mot förmodan har någon ork kvar efter det så ska jag diska och dammsuga. Det behövs verkligen dammsugas nu... :-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0