Stundande kräftskiva

Till helgen ska vi ha folk här på kräftskiva och det kliar i fingrarna på mig, för jag vill ju göra iordning allt nu på en gång! Men det skulle ju inte bli så bra.. Vi kommer att äta så mycket gott så det vattnas i munnen på mig bara av att tänka på det. Ska försöka skriva det utan att dreggla fulla tangentbordet.

Lördagens meny:
~ Kräftor i stora lass (som jag ska koka en ny lag till dessutom)
~ Kantarellpaj med Västerbottensost
~ Snittar av Sarek med pepparrotsvisp och rökt älgkött
~ Vitlöks- och vanliga baguetter

Efterrätt:
~ Vaniljglass med skivade bananer, chokladsås, vit chokladsås, vispad grädde och mini-marshmallows.

Vickning:
~ Ostbricka

Jag tror det blir bra. ;)

På lördag är det dags för trav och jag ska göra ett eget system för första gången. Hoppas på att kamma hem några miljoner, men jag kan nöja mig med bara 1 miljon också.

Det var tänkt att förtjusande Lynn skulle komma ner i helgen, men det blir inget.. Är jätteledsen för det.. :'( Jag hoppas att jag kan släppa det innan lördag, blir liksom roligare om jag inte håller på och tänker på det.

Återkommer efter kräftskivan, om jag överlever. ;)

Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, inte är jag någe avis heller ;)

Hoppas att ni får en riktigt trevlig tillställning. Själv ska Kåke, pappa och jag äta surströmming på fredag :) Kan bli bra det med.



Bamsekramar till Er båda + jag SAKNAR Er!!! <3 <3 <3

2011-08-24 @ 22:07:14
Postat av: Emmy

Förstår det. ;)

Surströmming är inte det sämsta. =)

Kraaaam från oss!!! <3

2011-08-25 @ 20:22:32
URL: http://prinsessanemmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0