Långdragen baksmälla

Idag är det tisdag och jag känner fortfarande av lördagens starka drycker. Men det kanske har att göra med att min bakisdag hamnade på is då de ringde från Rättviksbagarn och ville att jag skulle komma och jobba på söndagkväll. Pengakåt som jag är så åkte jag och jobbade i typ 7 timmar. Vaknade på måndag morgon och mådde precis likadant som på söndagen. Det mesta av dagen igår gick åt till att kolla på tv, men jag lyckades med att diska och Emma kom över och gjorde slingor på mig. Jag gick även till Ica för att kolla schemat och prata lite skit med "tanterna" och på hemvägen bokade jag klipptid hos frissan som håller till i grannhuset. Idag har jag inte lyckats med någonting alls än. Men klockan ä ju bara 13 så än finns det tid. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0