Ännu ett avslutat kapitel

Sommaren på Ica har varit bättre än jag någonsin hade kunnat drömma om. Jag har trivits som fisken i vattnet och är väldigt ledsen över att inte få vara kvar. Ska jobba nästa vecka, men sen har jag inte hört något mer. Så bara jag blir kvitt monsterförkylningen så ska jag ge mig ut och leta jobb.... Fan vad jag avskyr att leta jobb. Att man aldrig får slippa detta elände.. =(

Nu till något roligare.

I lördags åkte jag till Älvdalen och åkte med Emma och Micke på cruisingen. Fick även träffa Janne, Johan och John. De åkte med oss under kvällen och Janne köpte varsin ros till mig och Emma. Jätterolig kväll! Men under söndagen blev jag dunderförkyld. Kunde nästan inte stå på benen och hade stängning på Ica. Det var det jobbigaste passet under hela sommaren.
Tur i oturen att jag inte har blivit ombedd att jobba i veckan, för nu har jag ju tid att vara sjuk.

Till helgen ska jag och min älskade Patrik på Mittia i Ljusdal. 730n som Patrik kö ska ställas ut i Skogsåkarnas monter. Bli mysigt med en dagsutflykt bara han och jag. Så kanske vi kan äta något gott på lördagen. Skulle vara helt underbart, för det lät som att vår inneboende skulle åka till Stockholm så vi får äntligen vara själva. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0